Sommar

Sommar

söndag 30 januari 2011

Tänderna från helvetet


Min tandläkare sa att mina tänder är tänderna från helvetet och jag börjar hålla med honom. Hans orsak att säga så var att det inte gick att döda dom och att dom börjar krångla alla på samma gång.

Nu har jag alltså varit hos tandläkaren 5 gånger för den sista som började göra ont akut. Förra veckan på tisdagen PRATADE dom om att ge mig pencillin , vilket dom inte gjorde. På fredagen var det dags igen för jag stod inte ut med värken. Dessutom hade jag fått feber.

TJOHO jag fick pencillin. Stora blåa tabletter. Ser ut som något man ger hästen.Började ta direkt, men det hjälper inte ;(.


Inatt sov jag ca 2 timmar för jag hade så ont, imorse satt jag och bölade som en liten unge. Orkar inte ha så här ont längre.

Nej det blir väll bara att ta mig till tandis en sjätte gång för samma tand. Snacka om att jag också tycker att det är tänder från helvetet.

Men efter nästa tandläkarbesök är jag säkert bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar