Sommar

Sommar

torsdag 20 januari 2011

Skadeglädje vid fastfrusen bil


Kan inte rå för det men ibland har jag faktiskt skadeglädje.

En av mina grannar har ett hemskt humör och svär som en borstbindare varje morgon när hon ska skrapa rutorna på bilen. Det skulle inte göra mig något om det inte var för att jag sover med öppet fönster.


Hon är ute redan klockan 7 på helgerna och skrapar. Alla som känner mig vet att jag svär mycket , men denna kvinna lägger av ramsor som får mig att storkna (och vakna) Idag när jag kom ut såg jag att hennes bil har frysit fast i isen :)


Ska faktiskt bli riktigt intressant att kolla på när hon ska ta bilen därifrån imorgon, vilka ramsor ska hon inte lägga av då. Jag vet , men jag sa ju att jag har en släng av skadeglädje ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar