Sommar

Sommar

tisdag 16 mars 2010

Internets storlek


Otroligt vad man kan vara med om tack vare internet. Jag har ju skrivit om min pappas tid på cirkusen. Händelser som pojken som fick armen avsliten av en isbjörn mm. I söndags fick jag en förfrågan om ,när det hänt och om jag visste vart.
En kvinna hade hört historien om hur hennes mors morbror fick armen avsliten av en isbjörn. Men de hade trott att det var en arbetsolycka och historien en skröna. Ringde upp pappa och fick alla uppgifter om vart och när det hänt. Skickade sen ett mail till henne. Pappa själv har ju alltid undrat hur det gick för pojken så jag passade på att fråga om det också. Får se om jag får svar på det.
Känns rätt enormt att just hon läste min blogg, världen är rätt liten med internets hjälp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar