Sommar

Sommar

söndag 7 mars 2010

Helgfrämmande



Vi har haft besök hela helgen. det började med att Melissas kompis Beatrice kom i onsdags. Sen kom hennes mamma i fredags. Tycker det är jättetrevligt med besök MEN.
Kan inte rå för att jag tycker det är skönt när de åker hem. Då kan man göra som man vill igen. Behöver inte ta på mig något om jag behöver gå på toa mitt i natten. Kan lägga upp fötterna på bordet när vi tittar på film och apropå film jag får se en riktigt otäck film, behöver inte titta på någon snäll engelsk deckare eller svensk film.
Visst är det kul när de är hos oss, jag får sällskap när jag går med hundarna. Melissa har någon som delar hennes intressen och Matts , ja inte vet jag vad som är positivt för honom.
I lördags gick vi en långis med hundarna. Superhärligt , gick i skoterspår över åkrarna. När hundarna klev ur spår försvann de i snön. Så gjorde även Matts ibland , när spåren inte höll för honom.
Nu är det söndagskväll och vi sitter här. Matts skrivande en blogg på sin laptop, Melissa gör en uppsats om Stephen King (tur jag har nästan alla böckerna) och jag fick äntligen en chans att blogga lite.
Skönt med egen tid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar