Sommar

Sommar

onsdag 10 augusti 2011

Närcon och kräftskiva


Tänk vilken tur jag hade. Trodde ju att jag skulle få tillbringa 4 dagar i Linköping , när tjejerna var på Närcon. Insåg att jag inte skulle ha så roligt alla dagar om jag var kvar på närcon.



Men jag blev bjuden på kräftskiva istället. Bodde ju i Norrköping hos Stig och Eva och dom skulle på fest på lördagen, så då blev jag medbjuden.



Var så trevligt. Fick träffa släktingar till Matts som vi inte träffat förut. Kände mig verkligen välkommen. Sen att jag älskar kräftor gör ju inte saken sämre. Till kaffet fick vi den godaste tårtan jag ätit på länge. Det var vaniljkräm, blåbär och vindruvor i den. Härligt gott.



Tjejerna hade roligt på sitt håll. Sov visst inte så mycket då det fanns saker att göra hela tiden. Censuren har varit framme så jag har inte fått veta så mycket vad som hände. Men kul hade dom.




Kram på alla goa människor så länge så hörs vi igen senare

1 kommentar:

  1. Ibland har man turen på sin sida som man säger:) Och tårtan såg verkligen god ut, suktas bara så där :)

    Ha det gött. Kramiz

    SvaraRadera