Sommar

Sommar

tisdag 19 april 2011

Shoppingtur


Idag blev det en sväng till valbo för en shoppingrunda med Elisabeth . Men Melissa och Jessica ville också följa med så det var kul.

Men nu är det så att jag är inte så himla förtjust att gå och shoppa. Började med att köpa skor , då jag upptäckte att jag glömt byta skor efter hundpromenaden. Hade mina oranga foppa tofflor på mig, ve o fasa.

Men nu är de ett minne blott, butiksbiträdet var snäll och slängde dom :) Men jag kom ut från affären med 2 par skor , det var mycket för att vara mig.

Sen blev det djuraffären som vart nästa stopp. Där köpte jag en boll slunga för 20kr och 10st råhudstuggben 25cm för 10kr/st. Det var ett bra pris. Så nu ligger hundarna vid mina fötter nöjda.





Sen blev det inte så mycket mer. Vi gick och åt lunch. Sen ville Melissa titta på lite kläder, men hon är ingen storhandlare heller så det blev bara lite underkläder.

Det var vår shopping det. Vi var till affären och köpte mat också men det var allt. Tycker faktiskt det är alldeles nog så . Finner ingen förtjusning att gå i affärer hela dagen.

1 kommentar:

  1. Visst är det det kul att shoppa :)
    Speciellt när man hittar något man vill ha:P
    Jag vill sjoppa blommor :)

    SvaraRadera