Sommar

Sommar

torsdag 28 april 2011

Mascarabyte


Varit in till Uppsala för korrigering av Melissas tandställning på morgonen.

Passade även på att byta mascaran hon köpte förra veckan. Max Factor 2000 calorie mascara då den visade sig vara torr när vi kom hem. Använt den tidigare och trivts med den.

Men jisses vilken sur expedit. När skyddsplasten togs bort åkte den påklistrade varukoden bort samtidigt. Inte vårat fel utan den var dåligt fastklistrad. Men hon verkligen ifrågasatte oss.

Sen tyckte inte hon den verkade torr men det var den , hon provade den inte ens. Men till slut blev hon snäll och jag fick en ny :)

Nu har jag ett par timmar på mig att vila, gå ut och kasta lite med bollslungan så hundarna får göra sig av med lite energi och äta innan jag ska ta bilen och åka in till Uppsala igen.

Ska hjälpa grannen med några inköp han ska göra.

Mår faktiskt lite bättre idag så ni ska se att det ordnar sig. Skam den som ger sig.

Kram på er alla.

2 kommentarer:

  1. Trist att bli ifrågasatt. jag menar en sån mascara kostar inte flera tusen så man har liksom ingen anledning att lura dom eller?
    Skönt att hon blev snäll till slut i alla fall.

    Hoppas du får en fin eftermiddag Massa kramar

    SvaraRadera
  2. Denna mascaran använder man här också och den är superbra :D

    Sur kärringen borde veta att… Kunden har alltid rätt!!!

    Kramiz

    SvaraRadera