Sommar

Sommar

onsdag 27 april 2011

Surar


Har inte blivit något inlägg på ett tag för jag surar. Tog ju bort den omtalade tanden i torsdags. Trodde naturligtvis jag skulle bli bra efter , ack vad jag bedrog mig.

Igår var det bara att ta sig till tandläkaren igen med svullen käft och stigande feber. Naturligtvis blir det inte bra i första eller åttonde taget här inte. Nu blev det en pencillinkur med stränga order att återkomma om inte besvären minskar inom 3 dagar. Så därför surar jag.

Men egentligen är jag en väldigt positiv människa så jag surar inte så länge .

Men tanden ställde till det så jag inte känt för att skriva något inlägg tycker det är så tråkigt med negativa inlägg.

Nu är det så att det bara är några dagar kvar tll min födelsedag. Den kommer jag tillbringa en stor del av i Stockholm. Sightseeing, gå i gamla stan och göra andra typiska turistmål.

Har beställt champagne till frukost får se hur det går med det :)

Ska försöka skriva inlägg lite oftare i fortsättningen än vad jag gjort de sista dagarna så ni slipper mig inte.

Ha en underbar vecka det ska jag ha

2 kommentarer:

  1. Det var väl en jävla tand och hålla på... :(
    Nu ska det väl bli bra i alla fall, när du fått penicillin.
    Förstår att du surar, men det är nog snart glada miner igen. :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag lider verkligen med dig, och jag förstår att du surar! Hoppas att du blir bra snabbt!

    Sv: Ja, dem är riktigt tuffa små vovvar! Lilla Pepzi är bästis med en av schäferhanarna, och hon drar sig inte för att säga till honom! :P

    SvaraRadera