Sommar

Sommar

måndag 11 april 2011

Sorg i Hem till Gården


Helt otroligt vad man kan gråta.

Har suttit och tittat på Hem till Gården, den enda serie jag brukar följa något så när.

Tur nog helt ensam hemma för Matts och Melissa hade inte förstått mig. Hur man kan sörja någon som dör i en serie. Men jag har gråtit floder, inte ofta det händer men en bra film eller serie kan få igång mig.

Jerome har varit väldigt olustig, tycker inte om att jag gråter. Han har försökt många sätt att få mig glad. Slutade med att jag satt på golvet med honom så han fick känna att han tröstade mig (vilken ursäkt)

För dom som inte tittat på serien kan jag bara säga orsaken till min sorg var att de hade begravning för Jack Sugden en karaktär som varit med sen serien startade 1972.

Har inte tittat på alla avsnitt eller under alla år . Återupptog tittande för några år sedan och det var roligt när man kom ihåg människorna.





Så nu må du vila i frid Jack Sugden saknad är du redan.

1 kommentar:

  1. Men....
    Åh, vad konstigt det kommer vara att se det programmet igen, om inte han är med längre. :/
    Det är ju min favoritserie, men har inte alls hängt med sedan jag började jobba.

    SvaraRadera