Sommar

Sommar

söndag 19 september 2010

Val svårigheter


Inte lätt med alla val man måste göra. Det värsta med val är människor har för sig att man måste göra som andra vill. Tråkigt.

Själv gillar jag att reta upp människor angående val. Det är så lätt. Bara skriv något så reagerar folk, sen om det verkligen är så jag tycker är det ingen som vet. Många är så rättfärdiga och försöker övertyga alla andra att de har den rätta åsikten. Det kanske det är för dom men inte för mig.

Matts och jag har oftast olika åsikter i valfrågor, antingen det gäller kärnkraft eller klädval. Skulle väll aldrig kunna tänka mig att ha en spetsklänning hallå.


Nu har vi varit och gjort vårt val, som vanligt inte samma. Men det gör inget för man måste kunna ha olika åsikter. Sen att jag inte tycker han har rätt är en annan sak ;P

När det gäller annat gillar jag hemlagat medans andra föredrar färdigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar