Sommar

Sommar

fredag 3 september 2010

Driver full



Vad konstigt det är. Man sitter vid datorn fler timmar och gör absolut ingen nytta alls, sen får man för sig att verkligen använda datorn till någon nytta.

Vad händer jo C-drivern full. Det är så typiskt . Jag brukar försöka hålla efter och tömma allt som inte behövs. Sen när jag väl gör nå vettigt så går det inte, utan att jag måste rensa upp bland alla mappar.

Sen när jag är klar med upprensningen har jag tröttnat och känner inte för att jobba nå vid datorn.

Så nu blir det bara att kolla facebook och spela lite som vanligt , lusten att göra det jag skulle kanske har kommit tillbaks imorgon.

1 kommentar:

  1. Shit, jag fattar inget om "sånt"...har haft samma dator i typ 100 år och nåt sånt (peppar, peppar) har aldrig drabbat mig!!
    See you snart igen :)

    SvaraRadera