Sommar

Sommar

torsdag 29 september 2011

Min kille


Jag är så glad åt min snälla kille....... Jerome.

Han förstår mig när jag mår dåligt.
Ställer inga svåra krav.
Är nöjd när han ligger vid mina fötter med delfinen som huvudkudde.

När jag svimmade av förut så slickade han mig i ansiktet och la sig på mig.
Försökte verkligen väcka mig. (detta hände för 1år sedan)

Han låter mig sitta vid datorn eller ligga i soffan. Om jag tar ut honom så han får göra ifrån sig är han nöjd. När jag mådde som sämst gick han till närmaste buske och gjorde vad han skulle sen vände han.

Så skulle resten av familjen vara också (inte gå till närmaste buske) men låta en ligga tills man blir frisk.

2 kommentarer:

  1. Hej

    Har inte en sån vän just nu men förstår andemeningen i det du skriver. Men tänk på att det kan vara så att det kanske är bra att de inte låter en ligga för de kan ställa till det ännu mer. Jag hade den turen för en månad sen att de var envisare än jag ...
    kram

    SvaraRadera
  2. En äkta vän :)

    Jag önskar många gånger att familjen verkligen kunde förstå hur jag mår ibland. SOm igår tex. Migrän igen :( Men igår bad min mamma min man ta med sig ungarna på promenad så jag fick gå hem och lägga mig! Och det gjorde han. Underbart!

    Önskar dig en härlig fredag nu!

    SvaraRadera