Sommar

Sommar

onsdag 7 september 2011

Morgontystnad


Smyger omkring för att inte störa någon.

Klockan är 4,30 på morgonen. Alltså ca en halvtimme mer än när jag brukar lägga mig på helgerna. Men nu ska jag upp.

Inne på andra koppen kaffe och ögonen börjar öppna sig. Jerome ligger vid mina fötter och sover. Han tyckte inte heller att det var dags att vakna. Resten av familjen sover så skönt i sina sängar.

Inte helt tyst i huset. Hör grannen gå omkring i sin lägenhet och göra sina morgonbestyr. Men annars är det total tystnad som gäller.

2 kommentarer:

  1. Är det så tidigt jag skall behöva gå upp för att få lugn och ro?! Nä jag sover nog lite längre och tja lugn får jag väl när barnen flyttat hemifrån :)

    SvaraRadera
  2. Alltså, har nu försökt ett antal gånger att lämna en hälsing efter mig, men icke det vill sig, grr. Bloggen din rullar så fort jag ska skriva för och sedan hänga upp sig, datorn azzå, suck. Men gör åter ett nytt försök och hoppas på tur, hm.

    Tack för alla hälsningar och gratulationer. Ja, här kämpar man vidare med denna snurriga hundgren och man kan ju inte blir sämre av det heller.

    Önskar en trevlig helg och massor av kramizar från oss 2

    SvaraRadera