Sommar

Sommar

onsdag 31 augusti 2011

Det trodde jag aldrig


Helt otroligt så bra det känns idag .

Anledningen till det är att min dotter verkligen gillar sin skola. För första gången i hennes liv så längtar hon till skolan när hon är hemma.

Efter att fått kämpa med dyslexin och att varit lite speciell så har hon hamnat helt rätt. Här accepteras hon som hon är.

Jag som är van att hon oftast kommit direkt hem, nu stannar hon kvar och umgås med klasskompisarna.

Nu har hennes liv tagit fart ordentligt.





Måste berätta att bilderna har hennes kompis Cecilia tagit. Vill ni se fler foton som denna duktiga tjej tagit så gå till http://ceciliacharlie.devote.se/

4 kommentarer:

  1. Åh vad underbart! Det är så jobbigt när det inte funkar för barnen. Jag har ju en lite tjej själv som kämpar för att passa in :(

    Härliga bilder!

    SvaraRadera
  2. Alla borde få accepteras som de är både barn OCH vuxna! Vad cool hon ser ut, snygga bilder!:-)

    Kram Izabell

    SvaraRadera
  3. Så roligt att hon trivs så bra!
    Vanliga skolan kan vara tuff för många, men nu har hon verkligen hamnat rätt, och livet kan ta fart på allvar. - Och henne kommer vi nog få se mer av... :) Jag väntar med spänning.

    SvaraRadera