Sommar

Sommar

söndag 21 augusti 2011

Godis till gänget



Fast det var så regningt igår gjorde jag inte något annat än slöade . Tittade på film och satt vid datorn orkade inte skriva igår. Men nu ska vi se om det går bättre om inte annat kan jag lägga ut lite bilder.






Köpte godis åt djuren i fredags (lite till mig också) och nedrans vad glada dom blev.






Jerome fick ett helt stort märgben som han gick runt och bar på , jättestolt. För första gången med ben fick inte katterna eller Lindsey ta det. Har inte sett hans läpp dra upp sig på det sättet förut. Men han blir inte dum , utan ifall dom struntar i läppen så får dom väl slicka lite ändå =)







Sen samlade han ihopp delfinen och benet på sin plats där han hade koll på bägge. Vi ska såga itu benet så han kommer åt märgen , men tänkte han skulle ha lite och göra med det först.







Katterna fick också godis. Lolinx kan klättra hur som helst bara för att komma åt det. Om hon inte får det snabbt nog så använder hon tassarna och drar ner min hand.






Fast Jerome hade sitt ben blev han lite avundsjuk och satt och trånade bredvid. Lite orättvist , han skulle ha deras men dom fick inte smaka hans.





Vårat godis bestod av kräftor , så vi hade en familjekräftskiva. Melissa tyckte det var toppen med kräftorna jag köpt den här gången. Halva paketet bestod av bara kräftstjärtar. Så dom åt hon och mina klor .

5 kommentarer:

  1. Vilken fest det blev :) För alla :)
    Ha en fin söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Lyx med godis!

    Sv: Jag har haft för avsikt att lära mina hundar hämta in ved - men än har det inte blivit så mycket av den biten :P

    SvaraRadera
  3. De ser verkligen ut att uppskatta godsakerna, :)

    SvaraRadera
  4. Men jag fick inget godis ju!

    SvaraRadera
  5. Underbart! Älskar bilder på era djur dom gör mig glad :)

    SvaraRadera