Sommar

Sommar

fredag 20 augusti 2010

Cosplay ideerna flödar


En vecka då jag trodde att vila var det som gällde. Men det funkar inte riktigt så.

Melissa planerar för fullt inför nästa konvent. Insåg att det inte blir i Jönköping , antingen är hon i London eller så är det halloween som gäller den helgen.

Tur är det för hon har 3 cosplay dräkter hon vill göra, så det är bara att införskaffa tyg mm.

Hon sprudlar av ideer, men jag fattar inte hälften av det hon pratar om. Det ska va sömmar åt det hållet, knappar dit och kardborrband där. Jag vet inte vad hon pratar om . Tur att Matts finns , som förstår det där med att sy :)

Själv sitter jag och tittar på någon serie som Boston med, lätt bisarrt intresse för sjukhus serier. Tycker om när det är filmat på riktiga sjukhus, riktiga sjukdomar. Eller också ska det vara Hem till gården. Gillar alla karaktärer som finns där.

2 kommentarer:

  1. Hem till Gården är fantastiskt bra, men nu har jag missat det hur länge som helst...

    SvaraRadera
  2. vet du hur bra det går att se det på tv4 play i 7 dagar efter det sänts :)

    SvaraRadera