Sommar

Sommar

måndag 30 augusti 2010

Bingo




Bingo är någonting som jag roar mig med ibland.

Förut var det bara bilbingo eller bingo i sal, nu har jag upptäckt att det går att spela på nätet. Jag är ju pensionerad och ibland blir dagarna långa, men då sätter jag mig vid datorn och spelar lite .

Ofta hittar man erbjudande om att pröva på för kanske 50kr , som ett gratiserbjudande. Det har jag gjort och faktiskt vunnit också . Jag har inte ekonomi för att betala massa för att spela så då är dessa erbjudande en möjlighet.

Min kompis och jag åkte ofta på bingo förr, tillsammans med hennes mamma. Vi hade jätte roligt. Berit som mamman hette, hade lite speciella saker för sig. Nu efteråt ser man det roliga i det.

Hon hade alltid koll på våra brickor och när man började närma sig en vinst började hon sucka vid varje nummer som ropades när det var fel. Hon tittade alltid på utropen och såg dom innan en annan visste numret så då visste man att man inte vunnit :)

Glömmer inte min första vinst när hon såg det före mig och nästan ropade. Ropa nån gång då sa hon åt mig. Hon var så gullig och jag saknar henne.

Men nu sitter jag oftast vid datorn och spelar . Har utnyttjat många av erbjudande man får. Ta chansen ni också klicka på överskriften för att ta del av några erbjudande.

1 kommentar: