Sommar

Sommar

tisdag 30 november 2010

Julstök


Nu har det startat igen, jakten på julstämning.

Vi hade bestämt att vi skulle starta riktigt tidigt i år, men min tandvärk och andra saker kom emellan. Men nu är vi igång.

Matts startade i helgen med rejäl övergång över toaletterna. Med total rengöring och omorganisering av hyllor och allt. Nya speglar och handdukshängare hade han fått upp när vi kom hem.


Själv startade jag igår , lite trög då jag fortfarande har en j-la tandvärk. Nylagade tanden kraschade dan efter lagning. Men vardagsrummet helt genomgånget igår och idag gick jag igenom köket. Så nu är dom rummen städade och gardiner uppe.

Melissas rum ska ommöbleras och möbler tas ut därifrån så det blir morgonens uppdrag.

Måste se till att få upp belysningar , adventsljus och stjärnor också, men jag orkar inte mer idag, nu ska jag vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar