Sommar

Sommar

onsdag 10 november 2010

2 hundar till


Då har jag gjort det igen :-)

Imorse ringde telefonen och för mig en helt okänd tjej frågade efter mig. Hade hört att jag brukade vara ute och gå med många hundar. Visade sig att hon var helt nyinflyttad i Månkarbo och behövde någon som tog ut hennes hundar 1 gång om dan.

Snäll som jag är (gapskratt) så sa jag att jag skulle hjälpa henne. Men förklarade att jag ibland jobbar som vikarie och det får jag veta samma morgon de behöver hjälp, det tackar jag inte nej till. Men det förstod hon.

Så nu har jag 2 hundar till att rasta mitt på dagen. Vi kom överens om att försöka få tag på någon annan så småningom , men att jag hjälper henne så länge.

Gård på landet med rasthagar så kunde jag starta ett hund dagis på riktigt ;P

2 kommentarer:

  1. Nette lilla kan inte lärarna på Tallbacks lära dig att säga NEJ ! Mia ps. jag själv övar varje dag.

    SvaraRadera
  2. Ha, ha!!!
    Ja, nu har du fullt upp... ;D
    Hoppas ni mår bättre nu, med förkylningar och tandvärk.

    SvaraRadera