Sommar

Sommar

söndag 7 november 2010

Glöggset 150kr


I åttan blev Melissas klass sammanslagna med en annan klass, så det dom samlat till en skolresa fick dom se till at göra slut på i vårterminen innan.


Så nu har de börjat göra ett nytt försök att samla pengar till en skolresa.


De säljer glöggmuggs set från Rörstrand. 4st glöggmuggar och 2 st skålar pris: 150kr.
På Rörstrands hemsida kostar samma muggar och skålar 378 kr .



Bra rabatt eller hur. Betala bara 150kr för det fina setet.




Är ni intresserade så hör av er.
manettes.j@spray.se

5 kommentarer:

  1. Själv är jag inte ett dugg intresserad, men det var ju ett himla bra erbjudande!
    Ska försöka komma ihåg att länka till det här inlägget, så kanske, kanske någon nappar på det.
    Påminn mig om jag inte skrivit om det på några dagar, för jag glömmer ju så lätt.

    SvaraRadera
  2. Hoppas de går bra för dem! Fina koppar!!

    SvaraRadera
  3. Vad fina! Det är precis såna jag letar efter. :) Finns det några kvar?
    // Ida

    SvaraRadera
  4. Det finns glöggset kvar om ni är intresserade. Bara hör av er.

    SvaraRadera
  5. Vill köpa glöggset!
    Hör av dej
    073-4400851
    Thomas

    SvaraRadera