Sommar

Sommar

onsdag 4 april 2018

Hellre genomgå magnetröntgen

Då är det dags igen. Förra våren sökte jag läkare för rätt jobbiga problem med ändtarmen. Man gjorde en rektoskopi och upptäckte några förändringar och en kula under undersökningen. Detta ledde till en remiss på kirurgen i Enköping.

Men när jag fick tid hade de ju upptäckt bröstcancern och jag hade påbörjat cellgiftsbehandlingen så då sköt man upp undersökningen med tanke på sköra slemhinnor.

Men nu är det dags. Jag ringde idag och fick genast en tid imorgon. Så nu har jag varit och köpt micro lavemang till ikväll och morgon. Inget vidare tycker jag.😓

Men jag tänker så här att om det är något så har jag allafall genomgått cellgiftsbehandling så det är ju bra.

Erkänner att det här en undersökning jag bävar för. Lägger mig gärna i magnetröntgen hundra gånger om jag slipper detta

Men efter imorgon slipper jag allafall tänka på och undra vad det är för problem 😁




1 kommentar:

  1. Där bak är det ingen fara att köra upp en kamera tycker jag. - Det är fasiken så mycket värre att fota inuti magsäcken och tolvfingertarmen...
    Så skönt att få undersökningen så fort, och slippa gå och vänta och våndas om du tycker det är otrevligt.
    Hoppas och tror att allt går jättebra!

    SvaraRadera