Sommar

Sommar

torsdag 22 april 2010

April väder


Vaknade upp i morse , gick ut i köket och tittade ut genom fönstret. Vad ser jag , balkongräcket täckt med snö. Det var klockan 5.30 nu är det mitt på dagen och det har bara fortsatt snöat.

Intressant att se hur länge det håller i sig.




Hur härlig än vintern varit räcker det t om för mig nu. Det här innebär bara att golven blir ännu smutsigare när man gått med hundarna.

Har varit på en promenad upp till Matts lokal och städat den lite. När jag kom dit var jag dyblöt om fötterna. Orkade inte plocka fram vinterskorna igen. Så jag fick skylla mig själv.




Det enda roliga med snön är folks reaktioner. Hur man förfasar sig, svär och alla andra reaktioner. Riktigt roligt att starta diskussioner , för folk blir halvt galna när man säjer att det är fint =) . Ska försöka låta bli att reta för många nu.


1 kommentar:

  1. He, he....
    Snö ÄR fint, men det kan vara rätt trist ändå...
    Jag trodde jag hade fel på ögonen i morse, men snart är det nog borta i alla fall.
    Nu är ju marken uppvärmd också, så i morgon försvinner det nog. - Då ska det ju bli varmare i luften också. :)

    SvaraRadera