Sommar

Sommar

onsdag 28 april 2010

Aloevera areveola


Hade en liten bjudning igår, jag och några vänner fick veta lite mer och pröva aloeveraprodukter. Jag känner ju till produkterna sen tidigare men det är ändå kul. Det har ju kommit mycket nytt sen jag höll på .
Matts han flydde fältet, orkar inte med kacklet tror jag. Men han kommer att få fly fler gånger isådana fall, för vi ska ha en kväll med hudvårdsprodukterna också. Där man får ha lite härlig hudvård med allt det innebär.

Har använt aloevera gellyn , heaten, tandkrämen och lipsticken sen Melissa var liten. Hon tyckte om gellyn. Alltid när hon bränt sig på nässlor,i solen eller på annat sätt bränt sig kom hon springande till mig och bad om aloen.

Är ni intresserade så säg bara till så har vi fler må bra partyn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar