Sommar

Sommar

söndag 7 april 2013

Titta vad jag gjort





Nu är en uppsättning armband till färdiga.  Alla är unika, inget lika något annat. Förutom de med kinesiska zoodiaktecknen. Där får man beställa sitt tecken antingen svarta eller målade .

Jag tar mellan 50kr upp till 150kr då vissa pärlor är mycket dyrare + porto ca 12kr

                                                             Dessa kostar 100 kronor/ st













                                                                    150kr/st











                                         Vad har ni för zodiaktecken  Bara tala om vilket år ni är födda
                                          tar jag fram rätt djur för er.  Dessa armband tar jag 50kr för :)




                                           Jag har andra färger till bandet också.
  

                 

2 kommentarer:

  1. Du är så händig! :) De är ju verkligen jättefina!!!

    SvaraRadera
  2. Känner många som sysslar med sådant emellanåt...en av dem säljer till butiker tydligen..dina är minst lika fina som hennes..ja..vissa är faktiskt snyggare...!

    Ha en fin kväll :)

    SvaraRadera