Sommar

Sommar

tisdag 18 oktober 2011

Pinsam utgång i sexshop


Vem har inte varit med om någon pinsamhet i en affär någon gång. Jag själv råkar ut rätt så ofta men nu var det inte det jag skulle berätta om.

Matts och jag var i Uppsala och letade peruk åt Melissa till hennes födelsedag. Men det enda ställe som har peruker i hennes stil är en butik som säljer sexleksaker.

Vi gick in i butiken och tittade. Där gick vi på olika avdelningar och tittade (olika små rum). Jag hade jätteroligt åt Matts med hans prydhet var det rätt jobbigt för honom bland dildos och andra roliga saker. Speciellt då en kvinna verkade bli väldigt blyg över att han tittade på samma hylla som henne.

Hur som helst hittade vi ingen peruk (inget annat roligt heller) så vi skulle gå därifrån. När Matts går ut genom dörren går stöldlarmet. En något generad Matts har bara att vända och visa upp vad han hade. Naturligtvis ingenting. Han går ut igen och larmet tjuter igen. Till slut kommer vi på att det var omslags papperet till ett usb- minne som inte var avlarmat.

Kan tilägga att Matts inte varit in i den affären efteråt =)

5 kommentarer:

  1. nu hanlar jag bara sånt på nätet

    SvaraRadera
  2. HAHAHA vilken sy o vilken hemsk upplevelse för matts då :)

    SvaraRadera
  3. Hahahahaha!!!! Kvällsen skratt!!!!

    SvaraRadera
  4. ha ha kan ju inte låta bli att asgarva ha ha

    SvaraRadera
  5. Oj stackars Matts :( Fast jag kan ju inte låta bli att garva :D

    SvaraRadera