Sommar

Sommar

måndag 3 oktober 2011

Magsjuk hund


Jerome har dålig mage, haft 2 dagar nu.

Är väl egentligen inte så farligt, bara besvärligt. När han måste gå , måste han direkt och vi bor i lägenhet på andra våningen. Alltså ingen möjlighet att bara släppa ut.

Inatt var jag så trött så jag inte vaknade när han var tvungen att gå ut (väldigt ovanligt vaknar alltid) så Matts klädde på sig och gick. Matts som skulle upp och jobba medans jag hade sovmorgon.

Får se om det går över under dagen annars får jag väl kolla upp honom. Vill inte han går för länge . Så dagen bjuder Jerome på risavkok.

3 kommentarer:

  1. Stackare, är nog inget vidare att vara magsjuk när man är hund heller.. tur att det finns en sådan fin matte som tar hand om dig. :)

    Ikväll lär det säkert bli film här hemma, nu har jag jobbat tre nätter och kvällen med familjen här kommer att kännas extra mysig.

    Hoppas att du har det gott! Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas han blir bättre snart! Klappa han från mig! <3

    Kraam Izabell

    SvaraRadera
  3. Tuffel....
    Men det hade varit kul att se ett foto på Matts när han var ute i arla morgonstund. ;)

    SvaraRadera