Sommar

Sommar

fredag 13 juli 2012

Blogg kommentarer






Oj vad man kan röra upp känslor i bloggar.

Matts och jag har som många andra bloggare de bloggar vi följer med extra intresse. Blir ju att man fastnar för vissa.

Man läser och lämnar kommentarer. Ibland kan det vara känsliga ämnen och man skriver ju det man känner när man läser ett inlägg.

Nu har vi trampat någon på tårna rejält. Vi läste bägge ett blogg inlägg och lämnade våra avtryck med våra åsikter allmänt.

Började med att jag fick upprörda kommentarer hur jag kunde uttala mig om något jag inte visste något om. Men jag är lite som en gås det rinner av (men inte hur mycket som helst)

Men sen råkade Matts ut, med VÄLDIGT upprörda kommentarer. Matts är väl den som är snällare av oss och absolut inte pekar ut någon. Dessutom är det inga personliga angrepp vi gjort utan vi känner inte människan ifråga.

Nu senast fick Matts ett mail där hon även skriver att hon funderar på att polisanmäla Matts för förtal. Vi har inte pekat ut någon speciell.

Men är man så bitter att man inte klarar av några kommentarer. Om de dessutom lämnats av en man verkar det ta mera.

3 kommentarer:

  1. Det är så mycket man inte kan förstå.... - Det här är en av grejerna jag inte kan fatta alls.
    Matts som är så snäll. - Han har ju verkligen inte hoppat på någon, utan bara vänligt påpekat att man inte bör skriva offentligt om man inte vill ha kommentarer, och att berätta om hur man kan uppleva det att vara skilsmässobarn... - Eller har jag missat något???

    SvaraRadera
  2. Låter ju rätt sjukt, tycker jag...

    SvaraRadera
  3. Nämeen guud så trist! Ni får inte ta det personligt, det är troligtvis så att den där personen mår jättedåligt, å tar saker å ting på fel sätt..

    Kramar till dig å Mats! ♥

    SvaraRadera