Sommar

Sommar

torsdag 14 juli 2011

Sommarjobb och semester


Jag tycker att det är ett par duktiga tjejer, Melissa och Jessica. Nu jobbar dom på åkrarna ca 2 veckor med att plocka flyghavre. Dessutom så är ju Melissa hundvakt ca 5 dagar i veckan.

Vet inte riktigt vad tjejerna planerat resten av lovet. Dom pratade om att tälta några dagar. Det är dom verkligen värda några dagars sol och bad.

Sen blir det ju Närcon i början av augusti. Då åker vi ner 1 dag i förväg så Melissa får träffa Stig, Ewa och Yrja. Hon tyckte det var väldigt orättvist om bara jag skulle få träffa dom :-)




Melissa planerera även för en Ålandskryssning som hon ska bjuda mig på för att jag hjälper henne med hundarna. Inte illa att ha en sådan rar dotter. Som dessutom vill ha mamma med på en kryssning. Måste gjort något rätt med henne ;P




Måste se till att Matts får en bra semester också, inte bara i Fruktvill. Han ska vara i Tärnsjö några dagar , blir väl någon pubrunda i Östa för hans del .




Så den här sommaren blir nog inte så dum ändå.

1 kommentar:

  1. Härligt!
    Nu är det bara en ½ jobbedag kvar för min del! :))
    Ha en skön kväll!
    Kram

    SvaraRadera