Sommar

Sommar

måndag 14 juni 2010

Postkod kampen


Imorgon är det dags. Redan strax efter 6 på morgonen åker vi till Uppsala för att vara med på inspelningen av postkod kampen. Tjejerna blev lite chockade när de fick veta tiden.

Ska faktiskt bli roligt att göra något annorlunda. Melissa har nån ide att hon måste gå upp 4 för att göra sig iordning. Men då får hon gå upp själv. Jag ska sova lite längre än så.

Varit ut på smhis sida och kollat för morgondagen, har vi tur så kan vi klara oss från regn. Bara att be till vädermakterna att de är snälla.

Hundarna lämnar jag hos grannen redan ikväll, han var lite känslig . Ville inte bli väckt på morgonen.

Just nu står Matts, Melissa och Bea och friterar kyckling och förbereder maten. Så jag har bara att sätta mig vid dukat bord snart. Skönt att ta det lugnt och låta andra stå för maten.

4 kommentarer:

  1. Vad är Postkodkampen ?
    Är det en lokal variant av Stadskampen liksom ?
    Har inte hört talats om det förut.

    SvaraRadera
  2. Eller har det något med Postkodlotteriet att göra ? :D
    Känner mig helt blåst nu...

    SvaraRadera
  3. http://www.tv4.se/1.1693699/postkodkampen

    SvaraRadera
  4. hur kan man anmälla sig ditt?:)

    SvaraRadera