Sommar

Sommar

fredag 30 december 2011

Nyårsafton usch!



Nu kommer den igen en av de värsta helger jag vet. Nyårsafton och midsommar får mig att må dåligt.

Vet inte varför det är så kanske en form av saknad över hur det var när man var yngre. Men jag blir så deppad dessa helger , tycker inte alls det är roligt.

Den här nyårsaftonen känns det lite extra också. Första gången Melissa inte är med sen hon föddes. Hon ska på fest med kompisarna. Något som jag absolut tycker är ok.

Men det blir liksom inte samma här. Snacka om gnällapa =)

NEEJ skärpning på mig.

Önskar alla en riktig trevlig nyårsafton. GOTT NYTT ÅR

5 kommentarer:

  1. I natt är jag din,
    I natt är du min,
    och inget ska, få ta, natten i från oss

    SvaraRadera
  2. Inte vara ledsen inte vännen min. Här gillas inte heller denna sista årsdagskväll men bara till att se glad ut, då man ju ändå inte kan trolla. Ät gött och smarra på Champang med proppar i öronen så ska du se att även denna sista kväll blir skojig.

    Gott Nytt 2012 och Bamsekramiz till er. Marre&Rasmus

    SvaraRadera
  3. Min dotter gillar inte heller fester där spriten flödar och väljer att hålla sig hemma med oss under mer ordnade former!
    Vi ska till goda vänner och äta gott och umgås :)
    Önskar er alla en underbar kväll. och gör det till en fin tradition för er så du kan tycka om den :) För det är vad man själv gör som gör att det blir bra och mysigt!
    Nu vet ju inte jag om du haft någon tråkig händelse som gör att du inte tycker om den... men mitt tips... gör det till Din familjs myshelg :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så känner jag för julen.. lustigt..
    KRAM och God Fortsättning

    SvaraRadera