
Jordens undergång skulle ju varit igår, men här är vi fortfarande.
Men vem vet den kanske är i antågande ändå. På Island har det skett ett nytt vulkanutbrott. Det är kanske är början på undergången.

Nej jag tror inte det men obehagligt ändå med ett nytt utbrott där. Men de tror väl inte att det ska bli lika allvarligt som sist. Tur är väl det.
Är ni intresserade av artikeln kommer ni dit om ni klickar HÄR